Selasa, Oktober 19, 2010

Air yang mengambil khasiat Zam-zam & Doa penawar jerawat

 Molekul air dalam bentuk kristal apabila dibacakan ke atasnya kalimah: ISLAM


Semalam Isnin 18 Oktober 2010, selesai acara majlis Selawat Dalailul-Khairat dan zikir di rumah Dr. Mahmud Saied Mamduh hafizohullah,
kami meneruskan kembara bersama
Syeikh Muhammad Husni Al-Langkati terus ke Sahah Yamaniah Besar di Darosah untuk menziarahi seorang habib bernama Habib Zaid bin Abdurrahman bin Husain daripada keluarga BIN YAHYA. Beliau telah mengijazahkan kepada kami 3 perkara:
1) Ijazah am bagi segala periwayatan beliau.
2)Ijazah doa air zam. zam.
3)Ijazah doa penawar jerawat,bisul dan sewaktu dengannya.

Untuk doa air zam-zam begini caranya: apabila  kita ingin meminum apa saja air seperti air mineral, air tebu, air sirap, air oren, dan sebagainya, kita baca doa ini dekat dengan bekas minuman (macam orang nak jampilah :
السَّلاَمُ عَلَيْكَ يَا مَاءُ, مَاءُ زَمْزَمْ يُقْرِئُكَ السَّلاَمَ
ertinya: Assalamualaika wahai air, Air zam-zam mengucapkan salam kepada mu.
Faedahnya: Air yang kita minum itu akan mengambil khasiat seperti khasiat yang terdapat pada air zam-zam.Baca keajaiban air  dan ILUVISLAM

Menurut kajian, air juga akan bertindakbalas dengan tempat, suasana, pemandangan di sekitarnya. Apabila segelas air mineral diletakkan atau didekatkan pada gambar Ka'bah, maka ia berubah bentuknya sesuai dengan gambar itu iaitu bentuk yang menyerupai pemandangan daripada atas Masjidil Haram, dengan umat Islam yang sedang bertawaf  mengelilingi Ka'bah.


Manakala, doa penawar jerawat, bisul, kutil, kematu  dkk (dan kawan-kawannya):
يَا ذَا النَّبْتِ الْمَنْبُوْتِ
فِى الْجَسَدِ الَّذِيْ يَمُوْتُ
مُتْ بِقُدْرَةِ الْحَيِّ الَّذِيْ لاَ يَمُوْتُ
ertinya:Wahai tumbuhan yang tumbuh pada jasad yang mati, matilah engkau dengan kuasa Tuhan Yang Maha Hidup yang tiada mati.

Faedahnya: Membasmi jerawat, bisul dan sebagainya apabila kita membaca doa ini ke tempat yang sakit dan dengan cara disapu dengan tangan ke tempat itu. 

Kata Habib lagi: Ramai orang sudah puas dan hampir give-up mencuba ubat-ubatan seperti krim dan sebagainya untuk membasmi jerawat, jadi apabila dicuba dengan doa ini yang tidak memerlukan modal besar,  in sya Allah ia akan sembuh. Dan kami juga telah cuba doa ini pada luka-luka, melecur terkena air atau objek panas dan apa sahaja yang menyakiti kulit ( parasit yang hidupnya menumpang "rumah" orang tapi tak pernah bayar sewa seperti kutil, kematu, ketuat dan qabilahnya) Alhamdulillah ia  mujarab.

Penulis: 
1) Ha, teman-teman, lepas ni kalau kulit melecur terkena objek panas, tak perlu lagi disapu ubat gigi macam masa kecil dulu.No more colgate, no more darlie, no more fresh and white, no more kodomo lion. yeaaaaay!


2) Semasa makan dan minum, cakap perkara-perkara baik sahaja. 
Maki hamun, mencarut pada hidangan (mungkin disebabkan rasanya tak sedap seperti kurang masin, kurang as*m atau penampilannya tak menarik minat dan tak mampu merangsang selera) hanya akan menyebabkan keadaan bertambah buruk, iaitu molekul pada makanan akan berkecil-hati, cepat basi, fastly expired, rosak akibat pengaruh perkataan keji.

2 ulasan:

E n t o y C a i r o berkata...

terima kasih ustad..love u sgt2 la..hehehe

awn berkata...

sama-sama.. selepas ini kulit tampak lebih halus....tak perlu oxy, dan fair and lovely...jimat, duit kos projek anti-jerawat dkk sudah boleh disalurkan ke tabung dana kitab rujukan...bagus sekali